-


hey, idag har jag typ bara varit hemma, och jag och min mammi körde upp till citygross och köpte lite gott tills kvällen, och för första gången har jag ätit ben and jerrys, rätt god men vafan 50 kr för det ? inte värd pengarna eller så kanske jag bara tog fel smak ! men sånt är livet eller vad säger ni ?. och för en gång skull har jag städat mitt rum! och nu luktar det iallafall gott. Nu har jag iallafall kollat på en film sommer heter everybody's doing it. tycker ni ska kolla om ni inte sett den, men nu ska jag forsätta och lata mig och kolla på another gay movie
hoppas ni får en toppen kväll!

- jag saknar dig, jag saknar oss


Kommentarer
Postat av: jessan

haha a du är skit bäst julia, verkligen!

nej du har ingen snopp, och det är ganska tur för du skulle försökt suga av dig själv. haha! du är ju upptagen så varför ens be om dig? heheh, gå till din boy istället nu :) drömma gör vi ju om nätterna.. om att vi badar i snoppar eller hur va det julia? :D

2010-05-01 @ 23:20:59
URL: http://jessann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0