tell me what you really want


hejhej, som ni märkte orkade jag inte blogga så mycket igår, och inte i dag heller, men igår så var det ju onsdag och då brukar vi alltid ha två timmars rast eller ja något sånt, så jag och hanna,myran,magda och jessica stack ner till maxi och åt korv och mos, eftersom det var sopa i skolan, och efter det köpte vi munkar ! mums det var väl allt som vi gjorde på den rasten. och så tränade jag fotboll vid klockan 7, ush vilken dålig kondition jag har säger jag bara.! och just det jag klippte lugg igår,hahahahh. vet inte om jag vågar visa, ;)
men iallafall idag har jag inte gjort ett skit, skolan var verkligen kom och hjälp mig och dö. trött och irriterad, det är något fel på mig, om jag somnar tidigt så är jag as trött, men om jag somnar sent så är jag pigg(?) hmm vet inte varför är det någon mer som har det så? :) 
skitsamma, nu sitter jag hos farmor och ska snart ta en dusch/bad och så får vi se om jag orkar blogga mer för mitt internet cpar :'( hu hu hu

men om vi inte ses mer idag så ses vi imon, och då är det fredag! det gillar vi  

Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E

SV. tack så mycket! (:

2010-05-06 @ 21:19:05
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0