onsdag. - mys mys mys



hej mina pinglor.
solen skinner ute och jag har solat hela dagen , har blivit as brun... och jaa nu ljög jag så min näsa blev en
meter lång. men över till det som är sant. det har regnat hela dagen eller nästan och det gillar vi verkligen inte-
det ända jag har gjort idag är väl att sovit i några timmar. och så har jag varit på stan med farmor för hon skulle hämta en sak. efter det stack vi hem till mamma och hämtade mitt liv (datan). och sen blev det en snabbis inne på netto och köpte godis,chips& läsk! mumss med andra ord. vet inte hur kvällen kommer se ut än men det blir nog att jag är hos farmor och myser och ta ett skönt varmt bad! me like


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha okej :D

2010-05-13 @ 00:47:12
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0