låt låten tala.

Jag kommer aldrig att glömma dig min vän,minnen med dig som man vill göra om igen
 min högsta önskan att  få vara med dig.men dagarna gick och jag fick klara mig själv.
Jag kommer aldrig att glömma dig min vän
minnen med dig som man vill göra om igen
, min högsta önskan att  få vara med dig.
men dagarna gick och jag fick klara mig själv.

kommer du ihåg, minns du mig har du glömt bort det jag sa, att jag finns för dig.
Den dagen,den kvällen,vet du vad? Det var det bästa i mitt liv,mitt eget val. Har du glömt bort allting,
 har du blivit kall, har du föträngt allting fast jag givit allt.
Kom ihåg,snälla min vän ville träffas ingen
varför lämnad igen för du vet att jag kommer att se dig, vart du än sätter din fot,
 jag ber dig. Snällavar nära jag kan inte lida utan dig, utan dig vid min sida
 du kommer alltid vara den som förtjänar min kärlek,
besvara den du har en plats i mitt hjärta alltid. Du och jag, vi kan väl dela vår framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0