jag kan inte ens stå när du inte ser på.

jag är svag jag har ingen kraft eller ork,
klarade inte ens av första lektionen idag. hela mitt huvud snurade, hela kroppen skakade.
alexandra och emil o jessica fick följa med mig till skolsyster men kunde knappt sitta och prata för det
kändes som luften bara försvann. efter det så gick vi ut och även jocke hängde med, så satte jag mig på marken orkade knappt lyfta på huvudet. när vi hade suttit där en stund så gick vi in igen. så satte jag o alexandra jessica och jannie oss i korridoren, eller dem satt upp för jag låg på marken, plötsligt fick jag springa in till toaletten och så spyde jag, tårarna bara ran. men jag tänkte inte visa mig svag så jag stanade kvar
och så vill jag säga tack till mina underbara vänner ♥

24 - alla gånger vi låg tät intill,med dig vid min sida , jag saknar det


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Haha ja xD

Hur e de me dig idag?

2010-05-24 @ 21:37:55
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: jessan

gumman det blir bättre de kan jag lovar dig! du är stark nog att stå på dina ben. jag finns alltid för dig julia, kom ihåg det! älskar dig!<3

2010-05-25 @ 17:22:07
URL: http://jessanblondi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0