I LOVE SÖNDAGAR!

häääj'san inte bloggat på två dagar nu tror jag. inte bra det men har inte orkat eller haft tid med det eftersom jag jag gör faktist andra saker än att sitta vid datan också. aja ni kanske undrar varför jag älskar söndagar jo
* vila upp sig
* ta hem en kompis och bara snacka
* godis/chips = mys 
* kolla på film med familjen eller iallafall , mamma och stefan
 
ja det var några punkter.
men nu ska jag förklara snabbt med några korta ord vad jag har gjort i helgen
FREDAG - varit med axel 
LÖRDAG - hjälpt till med pappas och eddies företag stavning eller hjälpte till gjorde jag väl inte men jag var där iallafall ;) haha ? ni kan iallafall gå in och kolla här www.geep.se   och så har jag varit med olle och axel

men nu orkar jag inte skriva mer, är sjukt jävla trött och mår illa. så puss på rumpan och adjö   


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

vem har gjort din design ?:)

2010-05-09 @ 16:26:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

sv; är du bra på photoshop?:D

2010-05-09 @ 22:05:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0