I dream about you all the time,


hejhej, fin bild jag vet. vaknade för en liten stund sen och har iallafall duschat nu, och snart ska mamma toppa mitt hår(klippa av det slitna)
efter det ska jag nog dra ner till pappa och klippa grannens gräs för  vill känna lite pengar nu. och nu är det ju inte länge kvar till sommarlovet
är, längtar verkligen . och jag måste färga mitt hår för det är fan olika färger i hela huvudet på mig. men  vet inte om jag ska vänta tills skolan slutat så
ska jag nog färga det ljusbrunt med slingor i! hmm men vi får se. men nu har jag seriöst inget att skriva om eller jo fast ne. men vi ses senare ikväll!
hoppas ni får en härlig dag mina sötaläsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0