grattis jennie, jag älskar dig ♥


grattis älskipälski på din 14 årsdag !hoppas du får en toppen dag för det är du verkigen värd

vem är jag utan dig, jag är ingen utan dig?
du är den person som alltid får mig att le, den person som alltid får mig på bra humör
det finns nog ingen finare vän än dig! du är den jag litar mest på, den som jag kan säga allt till.
om du är ledsen, har problem, dåligt humör så vet du vad du har mig jag kommer alltid lyssna. Och alla våra galna sommar minnen som den gången när jag tappade min bikini  i vattnet, den gången vi badade nakna i solnedgången,  alla dem gånger vi har skrattat till vi inte kan andas, den gången vi kastade maneter på varandra hahaha! ja det finns bara fina minnen med dig, som jag kommer ha med mig hela livet ut.  
du är speciel &  helt underbar jennie, jag älskar dig♥

axel hälsar ett stort grattis!


Kommentarer
Postat av: jennie

julia

Jag älskar dej , du är den bästa vännen man kan få

du är bäst<3



tack axel (A)

2010-05-13 @ 15:34:04
Postat av: annaak

Grattis Jennie :)

2010-05-13 @ 20:18:55
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0