fredagsmys - i taket lysser stjärnorna

helluj, kvällen blev riktigt lyckad. först så stack jag till hemköp och skulle mötta upp emil och jessica!
och så stack vi och köpte godis och efter det cyklade vi till jessica vid ungefär halv 10 tiden kanske. så vi gjorde det lite mysigt och så satte vi på filmen ( i taket lysser stjärnorna ) ! det var första gången jag såg den filmen och jag började lippa som fan! det är inte ofta man får se mig gråta , nästan aldrig om jag ska vara helt ärlig. och ni som inte har sett filmen jag säger bara gör det . verkligen värd att se. så hemsk på ett sätt men så jävla bra! men efter filmen blev alla glada igen och så hade vi kuddkrig eller emil slog oss med kuddarna. och så satt vi och snackade lita sen så följde jag med emil ut till hans mamma som skulle hämta han, och så efter det cyklade även jag hem. det var riktigt äckligt ute, man såg knappt någonting. men jag klarade mig hem och jag är fortfarande hel och inga skador. men nu är jag verkligen as trött så nu tänker jag gå och lägga mig och lyssna musik en stund. men vi ses imon innan jag sticker till min kusin som tar konfirmation, godnatt alla söta läsare♥


Kommentarer
Postat av: jessan

vi hade skit kul! :)

2010-05-25 @ 17:20:23
URL: http://jessanblondi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0