love is my disease!


hääy'san ! idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag och jennie åt en pizza som kom från 2004, sex år gammal fattar ni eller ;S. Så trög som jag är trodde jag det var svampen som smakade så äckligt! eftersom jag inte brukar äta svamp ! eller rätta sagt hatar svamp. men jag åt upp den så sa jennie
- det smakar mögel. jag kollar datumet  2004 :O elak som jag var sa jag inget till jennie,och när hon också hade ätit upp så sa jag som det var, att den var 6 år gammal , HAHHAHHAHAHHAHHHAHHAHA, det var så jävla äckligt, hostade så jag hålde på att spy, efter ungefär 10 minuter spyde jag upp skiten, ush ryser bara när jag tänker på det men nu vill jag inte prata om det mer!

och för några timmar sen var jag på sjukhuset för att kolla upp om jag är allergisk, för jag har svårt att andas. så jag fick ta blodprov, kände hur yr jag blev när hon tryckte in nålen, ush ingen skön känsla! men nu ska jag äta och ta en huvudvärks tablett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0