10maj / igår

hej bloggade inte igår som jag skulle ha gjort men hade inte tid med det :)

igår i skolan hade vi tråkigt en lektion så vi bestämde oss för att jag skulle pierca mig i läppen, så på rasten
gick vi till skolsyster och fick något "bedövande" som inte hjälpte ett skit,efter det gick jag och några in på toan
och dum som jag är så gjorde jag det, ont som fan gjorde det. jessica filmade in allt så ni kanske får se videon sen, men man ser inte så mycket för jag gör det själv så mina händer är ivägen för det mesta,! jag hade den där iallafall i skolan och sen vid 4 tog jag ut den för vi gjorde det för långt ner i läppen, inte snyggt då !
har bilder jag kan bjuda på



Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sV; okej, funkar det lika dant då?:)

2010-05-12 @ 16:36:43
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0