finns inga ord som kan beskriva



hejhej, kom hem för en stund sen eller nej 2 timmar sen men skitsamma! idag har jag varit med hanna så vi
bakade cornflakeskakor tuvär blev dem inte så bra men dem var goda, efter det gick vi ut och tog lite bilder som jag nog kommer lägga ut lite då och då för orkar inte lägga ut dom just nu, och jag har nyss tagit en varm dusch så nu känner jag mig ren och fräsh, fundera på att göra lite kvällsmat nu börjar redan bli hungrig redan fast orkar inte resa mig från sängen.. jobbigt! men nu har jag inget att skriva om så ni får ha det så bra så se vi senare kanske


Kommentarer
Postat av: adam

söt

2010-06-08 @ 23:01:04
Postat av: elin

söööta!

2010-06-09 @ 13:25:09
URL: http://ellinnybeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0