det var för dig, som mitt hjärta brann



jaa,imon klockan 10 på morgonen så åker jag till mellby med pappa och jonathan,och sen senare på kvällen
kommer jennie och hennes familj också. ska verkligen bli skönt att få komma iväg här ifrån, det behövs verkligen nu.ska igentligen vara nere i mellby i 3 veckor men det ville inte jag så jag kommer kanske hem lite då och då kommer förmodligen inte sitta vid datan eftersom det inte finns internet där, så jag kommer inte uppdatera bloggen nu när jag är iväg.men jag kommer finnas på mobilen, hoppas ni får en underbar midsommar, vi ses kanske imorgon på morgonen innan jag sticker!  bye ♥


Kommentarer
Postat av: C A R O L I N E

SVAR Tacktack! :D

Vad hittar du på idag då?

2010-06-25 @ 20:38:07
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: michaela

aw, tack desamma :)

2010-06-26 @ 17:15:58
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0