--




jaa nu är man hemma efter att ha varit ute med emil pontus olle, wille och casper och julia. var verkligen jätte
trevligt och det blev mycket skratt o skoj men aja just nu sitter jag i sängen med millans kofta som luktar caspers parfym, luktar faktist jätte gott. men nu tycker faktist lite synd om mig själv för jag har as ont i halsen och har fått hosta och börjar bli förskyld men nu  ska vi inte snacka om mig för nu ska vi snacka om dagen eftersom jag inte har bloggat något idag. vaknade klockan halv 12 och gick upp o åt och gjorde iordning mig och satt lite vid datan sen vid 1 tiden kom mamma och hämtade upp mig för vi skulle till stan och äta, så det blev kina mat as gott verkligen ! och sen vid 2 tiden började mamma jobba så jag hängde med ner till stan och jag hittade en klänning, kommer nog bilder på den imon efter det stack jag hem och hämtade min mobil och cykel för skulle ner till badet och påvägen ner så mötte jag jocke så stanade och pratade med han lite sen så skulle han till hemköp så jag fortsatte att cykla till badet där julia mötte upp mig, och eftersom det var rätt kallt så satt jag där med kläderna på och efter en stund så kommer casper och wille pontus och alla dem och lyfter upp mig och slänger ner mig i vattnet med kläderna på och sen slängde dem ner den andra julia. så vi fick ta av oss kläderna och sitta där och frysa. sen tänkte jag hämnas men nej det gick inte så bra för casper hoppade på mig och hålde fast mig och la massa gräs i mitt ansikte (ÄVEN I MIN MUN) och dem andra hälde cola på mig och vatten och allt vad fan dem gjorde, och sen kom jocke och han gjorde inte saken bättre för då hjälpte han till casper men sen var han snäll och tog bort casper :) så tack ! sen vid 7 tiden stack jag och julia hem och bytte kläder och fixade oss sen stack vi ut och träffade dem igen.

Kommentarer
Postat av: michelle

Är det en jumpsuit eller ett linne du har på dig? :)

2010-06-19 @ 11:25:46
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Sissi

fin klänning!

2010-06-19 @ 15:01:18
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0