:(

åhh , mitt huvud värker, näsan är täppt och jag har fått ondare i halsen och har blivit hes! verkligen jätte jobbigt
har inte ens orkat gå upp från sängen sen jag åt frukost, så har legat och kollat på bröllopet på tv, och det var ju as tråkigt rent ut sagt hålde på att somna hela tiden, klarar verkligen inte av att lyssna på prästen och musiken blir ju helt hjärndöd i huvudet. kyrkan och sånt är verkligen ingenting för mig blir bara trött av det. och nu är det så att olle är dum i huvudet och sitter och skickar vibbar till mig på msn hela tiden , suck. men tjena klockan är snart 6 och här ligger jag  med pyjamasen ? :O ah men nu ska jag be pappa laga mat, men vi får se vad som händer ikväll kanske bara bli en hemma kväll eftersom jag inte känner mig så frisk.  bye


Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket, hoppas du fortsätter läsa :)



gilar din design!

2010-06-19 @ 20:30:29
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: lovisa

hoppas du blir bättre!

2010-06-19 @ 21:39:18
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0