om du bara är en dröm, låt mig sova då


godmorgon mina läsare. har inte orkat blogga så mycket dem här två senaste dagarn pågrund av att har haft ont i huvudet o i kroppen och sov för det mesta igår så . men vi har sommar lov nu! så jävla härligt, men vad är det här för skit väder vi har?  och hörde att det skulle bli dåligt väder nästa vecka också. ush riktigt tråkigt faktist känner ingen sommarkänsla alls! men nu ska jag inte vara på dåligt humör.. idag är det ju lördag ! har inga planer på vad som kommer hända än, men det blir väl att jag sticker ut och träffa mina fina vänner. men nu ska jag äta frukost så ni får ha det så bra.kommer blogga senare idag/kväll

12 JUNI


Kommentarer
Postat av: felicia

Det är choklad och vanlijglass, mini marsmallows och chokladsås :))

kram

2010-06-12 @ 15:32:33
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: felicia

Haha ja det är väldigt gott :))

Var tvungen att vara kvar i skolan för en musikgrej så hann inte säga hejdå till alla eller ta några kort. Och det var liksom inget spc dessutom suger vädret också

kram

2010-06-12 @ 16:12:31
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0