23:49


hääysan. ska förklara dagen lite snabbt! idag så gjorde vi frukost i skolan sen så hade vi redovisning efter det kollade vi på hipp hipp hora, filmen är faktist helt okej men har sett den så många gånger nu. och han sebbe i filmen är ju as läcker! men skitsamma efter filmen slutade vi och då stanade jag kvar i skolan och pratade lite med oskar daniel och jennie! kom hem vid 3 tiden kanske. och sen har jag inte gjort så mycket mer än att kollat på tv och sovit eller jag sov inte så mycket eftersom mamma och linn väckte mig hela tiden. så åkte jag och mamma ner och köpte lite gott tills kvällen men det ligger redan i min mage nu. sen var jag tvungen att dra ner till pappa för att hämta lite saker tills imon när det är skolavslutning så kom hem för en liten stund sen, så nu ska jag prova lite kläder och bestämma hur jag ska håret och så, så nu orkar jag inte skriva mer eller jag hinner inte! så detta blev nog det sista inlägg idag så jag säger nattinatti!

9 JUNI
- min högsta önskan är att få vara med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0