23 JUNI. / din blick

jaaa, nu har jag färgat klart mitt hår, först när jag avfärgade det blev det blont/oranget, efter det så
färgade jag ju det ljusbrunt så det blev ungefär den färgen på bilden fast lite mörkare. men det lär ju
solblekas lite under sommaren och när jag tvättat det lite. men nu ska jag berätta om dagen. vaknade vid
11 först men somnade om sen tror jag att mamma väckte mig klockan halv 2 , sen fixade jag mig lite snabbt
och så stack ner till stan med jessica sen vid 6 tiden stack jag hem för att mamma skulle färga mitt hår då, och jessica skulle hem och äta smörgåstårta, har inte så mycket mer att skriva om just nu så bye.
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0