-


hejhej.  nu sitter jag här i skolan. har inte  haft någon riktig lektion idag eller inte jag iallafall. första lektionen lekte vi lekar, sen på gympan stack jag hem för att göra en sak och kom tillbaka vid 10 kanske.. så när jag  kom in så fick jag fika och så satt vi bara och snackade. sen på ap så satt jag och hanna ute och solade och såklart kommer henke med en hink och hällde allt övermig så mitt hår och smink och allt förstördes och mina kläder är fortfarande blöta, sen så smart som jag är så hällde jag vatten på oskar i 9an och det slutade med att jag nästan låg med huvudet i toan men han var snäll så han gjorde det aldrig, men nu slutar vi hejdå !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är dålig på att blogga, skärpning!

2010-06-05 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0