27 JULI,


Godmorgon just nu ligger jag ute och solar! har varit uppe sen halv 10 och vaknade av att det var as varmt i tältet så nu ligger jennie ute på gräset och sover, och Magdalena sover typ med kroppen innan för tältet och huvudet utanför haha så söta är dem ! ni kommer nog få bilder från igår lite senare idag,  vi satte upp tältet klockan 4 inatt typ och det gick ju sådär för vi råkade ta sönder några pinnarna (lyckat) , men det gick iallafall att sova där ändå vi somnade vid halv 6 kanske om inte senare så har bara sovit i några timmar men är ändå inte så trött,och det är rätt skönt att vara uppe tidigt eftersom jag brukar sova till tre. men nu ska jag hämta dricka, men vi ses senare.

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Tack så mycket, fast jag funderar på att byta snart =)

2010-07-27 @ 18:17:56
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0