15 juli

jaa idag vaknade man vid 3 tiden om inte senare, så tog en dusch direkt när jag vaknade och sedan började jag fixa mig lite, och sen kom magda så vi drog ut direkt .. så vi cyklade först till maxi för att köpa godis , sen stack vi till hemköp för att köpa en speciel dricka och glass! efter det cyklade vi runt lite men det slutade med att  vi satte oss i hembygdsparken! och trevligt hade vi verkligen,  så kom polisen och frågade om vi hade druckit och rensade igenom våra väskor, men dem var rätt snälla så det var mest kul, sen satt vi där en stund till sen stack vi hem till mig! sen vid 11 tiden skulle magda hem så följde henne hem ! erkänn snällt hehe. aja kvällen blev lyckad och det blev mycket skratt och skoj, och här har ni några bilder !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0