ingenting kan bli som förut


jaa nu är man hemma från mellby igen! det var nog sista gången jag var där i sommar tro jag,
lite tråkigt faktist för kommer verkligen sakna alla nya människor jag träffat där ! o kommer sakna alla
kvällar vi  bara suttit och pratat i flera timmar, dagarna nere vid stranden.. ja nästan allt kommer jag sakna. men det är iallafall skönt att vara hemma nu och få sova i en riktig säng och inte vakna av att man inte kan andas för det är så varmt. men aja kom hem för någon timme sen och har inte orkat packa upp väskan eller något så har
bara legat i sängen och lyssnat på musik och kollat fb o lite sånt.  och nu när jag är hemma ska jag försöka vara aktiv på bloggen mer, men nu har jag inte så mycket mer att skriva, så vi ses imon eller något sånt ! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0