24 - fredag

vi stack från jessica klockan halv 5 då jag var tvungen att sticka ner till maxi för att lämna cykel till syster. efter det gick jag och jennie till stan och provade bh och så köpte jag halsband och brunkräm o glass, som ni kommer få bild på imorgon förmodligen. och trötta har vi varit.. och efter en stund blev vi deprimerade så vi satte oss på en bänk för vi orkade inte gå mer, så satt vi där och klagade på det mesta. men till slut gick vi hem där vi la oss i sängen satte på datan och kollade på bloggar och lite sånt, sen åt vi hamburgare och jordgubbar med grädde ! det var nog det bäst idag.

men över till vad jag gör nu, just nu sitter jag i min säng med musik i mina öron och så passar jag en hund som ligger här jämte mig, är as trött så fundera på att sova gäsp* men först ska jag gå och tvätta av mig sminket eller det orkar jag inte.. får göra det imorgon, och ah just det imorgon ska jag nog träffa magda så ah vi får se vad som händer då. orkar inte skriva mer nu så hejdå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0