somebody to love


hääj'san!
skolan var faktist skit idag, varit trött och allt!. Har ju inte sovit så mycket under helgen så ska nog inte vara uppe så länge idag. Idag har jag varit med jennie, först stack vi hem till henne en stund och efter ett tag så satck vi hem till mig. Och när jag kom hem så fick jag en väska, den var inte riktigt mig menmen helt okej var den iallafall. Och just det kissies var med i tvn och vi kunde inte mot stå att kolla haha så dum i huvudet är hon men haha deet är inte så mycket att göra åt saken, men nu orkar jag faktist inte skriva mer , eller rätta  sagt jag har inget att skriva om , så ni får ha det fint ! bye

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig? :)

2010-04-27 @ 16:33:19
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0